فروش لباس تاناکورا
در اینجا توضیحات مختصری در مورد پوشاک استوک و لباس تاناکورا ارائه می دهیم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید و یا به سایت ما مراجعه بفرمایید.
@kiastock
09020335554

لطفا جهت ورود به سایت ما : لباس تاناکورا کلیک نمایید.

لطفا جهت خرید انواع کمربند استوک کلیک نمایید.

لطفا جهت آشنایی با استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع پوشاک بچگانه کلیک نمایید .


مجتمع فروش پوشاک استوک کیا :
مجتمع تجاری کیا استوک در مکانی به وسعت 6 طبقه و 4500 متر مربع فضا دارای کلیه امکانات رفاهی بوده و پوشاک استوک ( تاناکورای کاملا نو و استفاده نشده ) را به صورت عمده و خرده عرضه می نماید.
تعریفی کوتاه از پوشاک استوک و لباس تاناکورا :
پوشاک استوک با لباس تاناکورا فرق داشته و به صورت خلاصه می توانیم عرض نماییم پوشاک استوک همان لباس تاناکورای کاملا نو است که هنوز استفاده نشده و در خود فروشگاه های اروپایی مانده است و فروش نرفته است، جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت یا کانال های تلگرامی ما مراجعه نمایید.
دو دلیل از فروش کیلویی یا تکه ای ( دلایل بیشتر در سایت ) :
خریدار پوشاک استوک به راحتی می تواند محاسبه نماید جنس ها را با چه قیمتی خریداری نموده و با چه قیمتی می تواند بفروشد. در فروش کیلویی این کار خیلی سخت بوده و نیاز به تجربه و دیدن میکس و جداسازی آن دارد.
در پوشاک استوک به صورت کیلوی اجناس بد مدل و ضایعاتی وجود دارد و این اجناس همراه عدل ( بسته ) برای خریدار ارسال می شود ولی در فروش تکه ای پوشاک معیوب و بدمدل حذف شده اند.
دسته ای از پوشاک استوک :
همواره آقایان در انتخاب پوشاک مردانه دو دسته اند دسته ای زیبایی پوشاک مردانه را جستجو می کنند و دسته ای بدنبال راحتی وشاک مردانه هستند . ما در محتمع کیا استوک هر دوی این انتخاب ها را برای پوشاک استوک مردانه یکجا حمع کرده ایم تا انتخاب راحتتر پوشاک ستوک مردانه برای شما مشتریان عزیز فراهم آمده و شما بتوانید از تنوع پوشاک استوک ما لذت ببرید.
سخن آخر مدیر فروش :
هدف مجتمع فروش پوشاک استوک ارائه ی خدمات بهتر به مشتریان عزیز می باشد ، فروش ما وابسته به رضایت مشتریان می باشد . هر چقدر مشتریان عمده ی ما از این اجناس نتیجه ی بهتری دریافت نمایند بهتر و بیشتر با ما فعالیت خواهند نمود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید.
@kiastock
09020335554
http://kiastock.ir